کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317538 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برنامه GNOME Setup نصب آسان تر سیستم عامل GNOME

در ماه می، گزارشی در مورد نسخه اولیه از نصب کننده جدید سیستم عامل GNOME منتشزر شد. در آن زمان، نصب کننده بسیار خام بود و نام مناسبی نداشت. با این حال، طبق آخرین بروزرسانی «این هفته در GNOME»، اکنون این نرم افزار GNOME Setup نامیده شده و دارای یک صفحه زبان کامل، صفحه مجوزه‌ی کاربر نهایی (EULA) و پیشرفت قابل توجهی در وضعیت جریان‌ های انتخاب دیسک است. کار روی صفحات انتخاب دیسک هنوز تکمیل نشده است، اما کارهایی برای شناسایی و هشدار در مورد فناوری Intel Rapid Storage انجام شده است، مدل‌ های مختلفی برای رفتارهای احتمالی صفحات انتخاب دیسک ساخته شده است و کار روی خواندن اطلاعات از udisks آغاز شده است، اما این مورد هنوز در رابط کاربری (UI) منعکس نشده است.

 

برنامه GNOME Setup نصب آسان تر سیستم عامل GNOME

 

علاوه بر بهبود های GNOME Setup، libadwaita برای پشتیبانی از رنگ‌ های تاکیدی قابل تنظیم به روز شده است. این بدان معناست که تمام برنامه‌ هایی که از libadwaita استفاده می‌کنند می‌توانند برای یکپارچگی بهتر، تم سیستم را به ارث ببرند. توسعه دهندگان هشدار می دهند که از رنگ آبی سخت کد گذاری شده در برنامه هایی که رنگ تاکیدی سیستم منطقی تر است استفاده نکنید. در حالی که libadwaita با رنگ‌ های تاکیدی GNOME کار می‌کند، همچنین هنگام اجرای برنامه‌ های پشتیبانی‌ شده در elementary OS یا KDE، رنگ‌ های تاکیدی را انتخاب می‌کند.

برخی دیگر از تغییرات شامل بهبودهایی برای Key Rack، یک مدیر رمز عبور جدید است که جایگزین Sea Horse می‌شود، و oo7 که یک سرویس دهنده رمز عبور جدید است که جایگزین gnome-keyring و libsecret می‌شود.

آخرین تغییر قابل ذکر این است که Disk Usage Analyzer برخی تغییراتی را در رابط کاربری اعمال کرده است. بزرگترین تغییر این است که نوار مسیری مشابه با مدیریت فایل Nautilus را اتخاذ کرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50392 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/04 تعداد مشاهده: 939
سافت گذر